Till startsidan
Synpunkt Sundsvall

Välkommen

  •  

Så tar vi hand om din synpunkt

När du skickar in en synpunkt till oss, ser vi först till att den kommer till rätt person – någon som arbetar med just det du har synpunkter på. Den personen ger dig ett svar inom sju arbetsdagar. Så får du svar.

Om vi ser att vi behöver mer tid för att svara, får du veta det inom sju dagar. Du får också veta hur lång tid vi tror att det kommer att ta.

Dina synpunkter är viktiga för oss, eftersom vi gärna vill bli bättre. Vi går regelbundet igenom de synpunkter som kommer in, och använder dem som underlag när vi planerar för framtiden. Alla förslag kan inte bli verklighet – men alla är viktiga och värdefulla för oss.

Viktigt att veta

Din synpunkt registreras hos oss, och blir en offentlig handling. Det betyder att alla kan be att få läsa den. Om din synpunkt skulle innehålla känslig information, kan vi sekretessbelägga den. Men vi rekommenderar att du undviker att lämna känslig information om dig själv i din synpunkt.

Jag vill lämna en synpunkt

Kontakt

Sundsvalls kommun
851 85 Sundsvall
Telefon: 060-19 10 00

Tips

Om du anger dina kontaktuppgifter när du lämnar in din synpunkt får du ett e-postmeddelande med en länk i när din synpunkt besvarats.
Om du dessutom anger ditt mobiltelefonnummer så får du ett sms.

 

Kontakta oss

Sundsvalls kommun
Norrmalmsgatan 4
851 85 Sundsvall
Telefonväxel: 060-19 10 00

Kommunhuset - öppettider och karta
Organisationsnr: 212000-2411

Logotyp Sundsvalls kommun

Felanmälan

Här kan du snabbt och enkelt
göra en felanmälan till kommunen
eller ring 060-19 10 00.

Gör felanmälan

RSS

Här hittar du en samling av alla
våra RSS-flöden som du kan
prenumerera på.

RSS-flöden

Om webbplatsen

www.synpunkt.sundsvall.se är
Sundsvalls kommuns
webbplats för synpunkter.